Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем на таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
    Ама като гледам всички сте насочени към алтернатора.Не ше да е от друго така ли да го разбирам???Да ходя на ЖичколоГ?
    Абе нали ти зарежда..ако искаш ходи,ама аз карам така повече от 1 година(откакто взех колата) и няма проблем-просто като я паля подавам около 2000 оборота и лампата си гасне.

    Comment


    • #17
      Ще пробам дали на първото подаване до 2000 оборота ще угасне ако не на жичколог за всеки случей.
      Alfa Romeo 146 1.9 td
      А3 1.8Т,Lada 1500s

      Comment


      • #18
        щом казваш че си сменил ремъка виж дали не трябва да се опъне принципно е нормално на това студено време да се наложи да дадеш малко газ за да загасне лампата.Докато не загасне лампата колата черпи ток от акомулатора не от алтернатора
        Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
        sigpic

        Comment


        • #19
          Добре ама нито присвирва нито нищо.Ако е хлабав да не зарежда поне веднъж щеше де присвири предполагам.Преди да го сменя усвирваше квартала ама ся няма звук....
          Alfa Romeo 146 1.9 td
          А3 1.8Т,Lada 1500s

          Comment


          • #20
            ами най-вероятно наистина е алтернатора колега но за всеки случай си го замери ако имаш мултицед
            Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
            sigpic

            Comment


            • #21
              Ами немам такъв уред и за по сигурно ще отида при майстор.
              Alfa Romeo 146 1.9 td
              А3 1.8Т,Lada 1500s

              Comment


              • #22
                земи си натегни ремака на генератора или направо го смени....
                Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от KalinAlfista Покажи съобщение
                  земи си натегни ремака на генератора или направо го смени....
                  Той е нов бе хора.На няма 2 месеца е.Днес пак съм ги гледал,пипал-идялни са.Кабелите към акумулатора са добре,клемите са стегнати.
                  Alfa Romeo 146 1.9 td
                  А3 1.8Т,Lada 1500s

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                    ами най-вероятно наистина е алтернатора колега но за всеки случай си го замери ако имаш мултицеT
                    repti ти е казал какво да направиш.

                    Ако не знаеш как, вземи с тебе някой който разбира.
                    Мерете напрежението в/у акумулатора на празен ход на ДВГ - трябва да е 13,7-14,2V. Ако не е в тези граници имаш проблем.

                    Айде премери и кажи колко е когато ти свети лампата. Така само хвърляме боб.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #25
                      Като го премеря ще пиша.А ако е в тези граници значи си зарежда нормално нали така?
                      Alfa Romeo 146 1.9 td
                      А3 1.8Т,Lada 1500s

                      Comment


                      • #26
                        аха
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Колега щтом нямаш мултицет значи не ги чаткаш нещата , а майстора дори и да е дребна повредата няма да ти кайе 10 лв а поне 100 !
                          Ако искаш да си оправиш бага за нормални пари по добре слушай тук какво ти говорим колегите ние ще те насочваме !
                          Но това си е твое решение може да си я караш и така , само ще сменяш батериту по-честичко ,а и понякога ще оставаш без ток !
                          Не е от ремака щот щеш да свири , пробвай да смениш крушката на таблото за акумолатора с нова струва 20 ст. не е трудно !
                          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                          Comment


                          • #28
                            Сваля6 генератора и на ремонт....4иста работа....ако не в границите на зарждане...няма какво да му мисли6....и да се 4уди6 няма да се оправи сам....тя лампата 6том свети няма да си прави маитап има за какво да свети...не ти зарежда....
                            Last edited by KalinAlfista; d.m.y г., 18:42.
                            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                            Comment


                            • #29
                              Има голяма вероятност да не е от него !
                              Нали това се мачим да мине по танко колегата !
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #30
                                6том кара6 алфа неможе да минава6 танко.....алфата си иска неиното...ина4е няма да са толкова палави!!!!!!!а има и вероятност и някоя маса на купето да се ебава??????????
                                Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                                Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                                Comment

                                Working...
                                X