Първоначално публикувано от patrona
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем на таблото
Collapse
X
-
щом казваш че си сменил ремъка виж дали не трябва да се опънепринципно е нормално на това студено време да се наложи да дадеш малко газ за да загасне лампата.Докато не загасне лампата колата черпи ток от акомулатора не от алтернатора
Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от KalinAlfista Покажи съобщениеземи си натегни ремака на генератора или направо го смени....
Comment
-
Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщениеами най-вероятно наистина е алтернатора колегано за всеки случай си го замери ако имаш мултицеT
Ако не знаеш как, вземи с тебе някой който разбира.
Мерете напрежението в/у акумулатора на празен ход на ДВГ - трябва да е 13,7-14,2V. Ако не е в тези граници имаш проблем.
Айде премери и кажи колко е когато ти свети лампата. Така само хвърляме боб.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Колега щтом нямаш мултицет значи не ги чаткаш нещата , а майстора дори и да е дребна повредата няма да ти кайе 10 лв а поне 100 !
Ако искаш да си оправиш бага за нормални пари по добре слушай тук какво ти говорим колегите ние ще те насочваме !
Но това си е твое решение може да си я караш и така , само ще сменяш батериту по-честичко ,а и понякога ще оставаш без ток !
Не е от ремака щот щеш да свири , пробвай да смениш крушката на таблото за акумолатора с нова струва 20 ст. не е трудно !Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Сваля6 генератора и на ремонт....4иста работа....ако не в границите на зарждане...няма какво да му мисли6....и да се 4уди6 няма да се оправи сам....тя лампата 6том свети няма да си прави маитап има за какво да свети...не ти зарежда....Last edited by KalinAlfista; d.m.y г., 18:42.Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Comment
Comment